Merchandising

Ansamblul de metode si tehnici de prezentare active, in cele mai bune conditii materiale si psihologice ale unui produs, la locul de vanzare, in scopul optimizarii vanzarilor si pentru a aduce un plus de satisfactie clientelei in timpul cautarii si cumpararii produselor ceea ce implica: semnalare,expunere,evidentiere, intaietate.

Activitati:

  • Participarea activa la receptia marfii cu scopul declarat de a inlatura problemele legate de calitate si cantitate
  • Respectarea spatiului de expunere conform cu dispozitiile venite de la partener
  • Alimentarea raftului cu produse in functie de vanzari
  • Verificarea si monitorizarea termenelor de valabilitate respectand regula FIFO
  • Verificarea si etichetarea la raft/raion a pretului corect al produsului
  • Mentinerea si merchandisarea spatiilor secundare: capat raft, plasari suplimentare, case de marcat, etc.
  • Informari legate de OOS(out of stoc) care ar genera pierderi ireparabile , informari legate de comenzi, numar fete raft etc probleme care ar putea impiedica realizarea obiectivelor partenerului.
  • Realizarea de rapoarte: oos(out of stoc) zilnice/saptamanale/trimestriale, spatiu raft, concurenta etc
  • Recomandarea produselor catre clienti, promovarea brand in spatiul de vanzare.